Industri og Erhverv

Synlighed med butiksdisplay

Butiksdisplay var for mig noget nyt, jeg havde godt nok set det mange andre steder, men vidste bare ikke lige at det hed butiksdisplay. Men det er en slags emballage som ved kreativ reklame på pappet – viser hvad det er der ligger til salg – det forstørre faktisk det man sælger, og dermed gør det også varen mere synlig for kunden. Jeg kendte det fra mit træningscenter, hvor de havde deres protein barer stående, og man på lang afstand kunne se hvad der var i. Det var rent tilfældigt at jeg fik kontakt til allcreative.dk via en af mine kollegaer, som fortalte at det kunne vi da også gøre med vores varer, og se om det kunne øge salget af et bestemt produkt. Så jeg søgte på nettet og forhørte mig via andre firmaer, hvor jeg kunne få det henne.

Synlighed med displays

Der er mange måder at synliggøre ens produkter på, og med et samarbejde med allcreative.dk fik vi lavet vores egne butiksdisplay for en bestemt gruppe varer, som vi gerne ville højne salget på. Det viste sig, at det var en god investering, at indgå i samarbejde med allcreative.dk og få lavet nogle butiksdisplay – for vores udvalgte produkter til de købte displays blev solgt meget mere end inden vi fik dem i vores butik – Det var en ren fornøjelse at samarbejde med Allcreative – de lyttede til det jeg sagde, og havde et kreativt fokus på både design, funktion og løsninger. Så for os har det kunnet betale sig at få butiksdisplay.

Vis mere

Relaterede nyheder

Back to top button